Subject: FW: Järve tee 1 mahasõidu soov riigiteelt.
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 20:39:40 +0200

Tere, Anne

Palun registreeri mulle, võid siduda  Deltas 7.1-1/24/12083-1

From: Rannar Remmelgas <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 12, 2025 1:51 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Järve tee 1 mahasõidu soov riigiteelt.

Tere, Marje-Ly

Aitäh informatiivse kõne eest.

Järve tee 1, katastrinumbriga 56601:007:1470 ostuhuvilisel on soov ostu 
korral organiseerida mahasõit riiklikult teelt kinnistule.

Kas ja mis tingimustel on võimalik mahasõitu ehitada kinnistule?

Lisasin manusesse ka väljastatud projekteerimistingimused.

Rannar Remmelgas
Nooremmaakler | UUS MAA Pluss
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <tel:+37256759450> +372 5675 9450

Facebook <https://www.facebook.com/rannar.re>  / Instagram 
<https://www.instagram.com/rannar_remmelgas/>  / Linkedin 
<https://www.linkedin.com/in/rannar-remmelgas-2909bb16a/>  / TikTok 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate>  / Youtube 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20>

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.